Search results for ''gambar potongan mohawk buat muka panjang buat lelaki''

Home Style



Lelaki Dan Fesyen Rambut | Khairilz Dot Net

Hari ini aku nak tulis pasal fesyen rambut lelaki kat Malaysia ni. Memang macam-macam dah style rambut yang ada tapi yang mana satu sebenarnya menjadi kegemaran ...

suaramuhajirin313: Kisah Sedih Seorang Remaja Lelaki ...

Kisah sedih .....sediakan tisu buat mengesat air mata bagi mereka yang berjiwa halus. Semoga ianya menginsafkan semua pihak yang tidak memahami jiwa remaja ...

AzhaaN Brothers Shop | Dapatkan Pelbagai Produk Untuk ...

Dapatkan Pelbagai Produk Untuk Lelaki Kuat dan Wanita Cantik & Bertenaga

SayangAbang

Bab 1 Aku mengucupnya sekali lagi sebelum aku membiarkan dia terus tidur di atas dadaku. Dia kelihatan bahagia di dalam tenangnya itu. Aku mengusap-ngusap anak rambutnya.

Fesyen SENDAT Inspirasi MAKSIAT

dengan lelaki-lelaki yang baik pegangan agama supaya dapat membimbing mereka ke jalan pahala ?

(GAMBAR)Ayu Raudhah Yang Terbaru, Makin Sweet ~~ |

Kalau anda ingin dapatkan wajah berseri-seri seperti Ayu Raudhah di atas, sila kahwin dengan pemain bola sepak. Hehehe ~~~ Lagi gambar terbaru Ayu Raudhah dengan ...

Yati Yusof | A new level of homemaking & family raising

A new level of homemaking & family raising ... Cuti sekolah akhir tahun sudah pun bermula, maka ramai jugalah ibu bapa yang merancang untuk mengkhatankan anak lelaki ...

Liyana Manan: Kenapa Saya Perlu Minta Maaf? | ROTIKAYA

Puan liyana kena tabah. Tak perlu nak kinta maaf pun. Diorang yg buat onar dan mencabar kesabaran puan. Kita manusia pasti ada rs marah n sedih

(40 GAMBAR)Majlis Bertandang Fouziah Gous Dan Zhafran |

aku tak tahu la kau kawen tahun bile… tp photog skarang mmg nak gambar pengantin senyum nampak gigi…mase aku kawen tahun lepas aku cuba la senyum mcm akak2 90an ...

Nomaru's Blog | Just another WordPress.com weblog

Just another WordPress.com weblog (by Kazuki) ... Cerita ini berlaku pada tahun 2000. Aku ingin menceritakan suatu kisah fantasi, bagaimana aku membalas dendam kepada ...

Model Rambut Mohawk

model rambut mohawk

model rambut mohawk Model Rambut MohawkMohawk adalah sejenis gaya rambut yang memotong habis bagian sisi kiri dan kanan hingga menyisakan bagian tengahnya saja dari depan hingga belakang . Mohawk sering di kaitkan juga dengan gaya rambut penduduk di lembah Mohawk di bagian utara kota New York, Amerika Utara. Sebelumnya pernah juga ditemukan juga gaya rambut berjenis Mohawk di Yunani yang menggambarkan Scythian (seorang pejuang olahraga)…

Rambut Mohawk

rambut mohawk

rambut mohawk Rambut MohawkMohawk merupakan salah satu jenis model rambut yang unik dan fenomenal. Rambut ini berbeda dengan penataan rambut pada umumnya. Gaya rambut mohawk pada umumnya memotong habis bagian sisi kiri dan kanan, kemudian menyisakan bagian tengahnya saja dari depan hingga kebelakang. Sekilas memang serupa dengan bentuk rambut kuda. Beberapa artis dari  dalam maupun luar negeri juga menggunakan model rambut Mohawk sebaga…

Gambar Model Rambut 2013

model rambut untuk pesta

Gambar Model Rambut Wanita Terbaru 2013 – Rambut adalah mahkota seseorang. Setiap orang tentu saja mendambakan rambut yang indah serta sehat. Mereka akan berusaha dengan baik untuk mewujudkan mereka memiliki rambut yang indah dan juga sehat. Di tahun 2013 ini banyak sekali ragam model rambut yang sedang trend . Diantaranya adalah model rambut bob,model rambut segi panjang, model rambut segi pendek, model rambut ikal, model rambut layer, mo…

Potongan Rambut Pria

potongan rambut pria dahi lebar

at dikelola juga! Anda dapat membawanya pada kedua tampilan semi formal dan kasual dengan tetap gaya. Jika ingin funky, bisa disesuaikan dengan gel rambut. Namun, gel rambut dapat berdampak buruk bagi rambut Anda dalam jangka panjang. Potongan rambut pria mohawk Mohawk yang jadi tren sekarang ini adalah mohawk pendek. Bagian tengah dibiarkan lebih banyak dan pendek, namun kedua sisinya dipangkas licin. Si bagian tengah pun tidak lurus seperti dur…

Model Rambut Untuk Muka Bulat

model rambut untuk muka bulat 2013

bem . Anda perlu memanipulasi penampilan dengan memilih potongan rambut yang sesuai untuk menyamarkan bentuk wajah anda yang  bulat Model rambut layer Jika anda memiliki badan gemuk dan wajah bulat, pilihlah model rambut yang panjang. posisi rambut yang ideal untuk membuat ilusi melangsingkan adalah dengan memiliki panjang di bawah telinga dan di atas bahu. Kelebaran rambut juga perlu disesuaikan dengan panjang rambut agar simetris dengan wajah. …

Nama Potongan Rambut Pria

model potongan rambut pria 2013

xhawk Model rambut  fauxhawk adalah sebuah inovasi pada gaya rambut Mohawk. Sementara Mohawk perubahan tiba-tiba dari kepala dicukur ke strip rambut di tengah kepala, rambut  fauxhawk membuat transisi yang mulus antara bagian panjang dan pendek yang dipotong. Model rambut spike Gaya rambut ini memiliki efek menawan pada wanita impian Anda. Terlihat tidak rumit ,pria terlihat olahraga, rapi dan menarik dengan rambut spike. Rambut sisi selalu sedik…

Page 1 of 2912345Last »