Search results for ''kursus gunting rambut lelaki di kelantan''

Home Style



2 Kursus | Kedai Gunting Rambut Lelaki Moden Mohamad Idris

KURSUS PILIHAN 1. KURSUS USAHAWAN KEDAI GUNTING RAMBUT LELAKI Tempoh : 30 Hari Bayaran : RM3,000.00 Sasaran : Pesara & graduan menganggur 2.

Iklan di Mudah PERCUMA – Senang, Tak Perlu Daftar ...

Gunting Rambut Informasi Pengirim. Nama: Haji Mohd Massumi . Alamat: Lot 1372 Batu 1 Kg Sijangkang 42500 Kuala Langat Selangor . Mempunyai pengalaman membuka ...

Kursus Gunting Rambut - Pusat Giat Mara Ampang Jaya

Saya sedang mencari KUMPULAN yg berminat utk mengikuti kursus gunting rambut di pusat giat mara ampang jaya,KL (secara part time). Saya memerlukan 10 orang sahaja.

Mencari Kedai/Pengedar Menjual Peralatan Gunting Rambut di ...

Amir Musa - Thu 2/Feb/2012 5:41pm Saya nak jual perniagaan kedai gunting rambut (RM15000) atau peralatan kedai gunting rambut sahaja (RM3800). Lokasi di Bukit Rahman ...

Mimpi Gunting Rambut - Tafsiran Mimpi Tidur

Hadis Nabi SAW yang bermaksud : "Mimpi yang baik itu adalah dari Allah dan mimpi yang buruk itu adalah dari gangguan syaitan". Oleh itu janganlah ...

Pendidikan- Kursus - Iklan di Mudah PERCUMA – Senang ...

Kelas English Dewasa (MUET / IELTS / Kerja) – RM69 shj ! KELEBIHAN KURSUS: – Setiap kelas hanya 3 ~ 5 pelajar shj (perhatian 100% kepada setiap pelajar ...

kedai gunting rambut | Tangkap gambar

v Tukang gunting yang menggunting rambut mempunyai kemahiran yang tinggi(mempunyai diploma politeknik) dalam bidang fesyen, rambut dan berupaya memberikan ...

My First Blog!: Kedai gunting rambut bergerak dan dobi ...

Kedai gunting rambut bergerak tu di dalam sebuah anak lori (lori kecil hehe). Lebih kurang macam gambar di bawah. Hari tu masa terserempak, saya tengah ...

Banjir dimalam pertama | pakcikli00

Salaam. Bertaubat lah pakcikli00, hentikan lah menghasut dan menaikkan syahwat orang ni. Sedangkan wanita yang tidak tutup rambut pun sudah hukumnya HARAM ...

ASRAL ENTERPRISE

ASRAL ENTERPRISE menjual kelengkapan haji dan umrah,telekung,jubah wanita,jubah lelaki,tudung,kain ihram,minyak attar,baju muslimah,capal,kitab agama,kosmetik,jamu ...

Game Potong Rambut

game potong rambut barbie

Game Potong Rambut Hannah Montana - Game potong rambut perempuan dengan update terbaru yang dibuat dengan fitur baru yang ditambahkan. Sekarang Anda bisa menata rambut Hannah Montana, Anda dapat menambahkan glitter untuk menyelesaikan gaya rambut dan, tentu saja, Anda dapat membuat setiap model rambut yang Anda inginkan menggunakan gunting, pemangkas, lukisan rambut dan sisir untuk mengatur helai rambut tepat. Bersenang-senang dan membuat potong…

Cara Melembutkan Rambut

cara melembutkan rambut

Menyisir rambut secara menyeluruh dua kali sehari akan mendistribusikan minyak alami dari kulit kepala ke batang rambut. Pilih sisir yang lembut dan tidak menarik rambut. Menyisir rambut akan merangsang produksi minyak alami di kulit kepala. Minyak alami akan membuat rambut lebih bersinar, serta membantu menghilangkan kotoran dan partikel perusak rambut. Hindari menyisir rambut saat basah. Cara melembutkan rambut dengan madu Madu memang dikenal …

Rebonding Rambut

rebonding rambut pendek

rebonding rambut pendek Rebonding Rambut – Rebonding merupakan sebuah proses pelurusan rambut yang dilakukan secara profesional dengan menggunakan bantuan bahan kimia dan diaplikasikan dalam jangka waktu tertentu sehingga hasilnya dapat memuaskan. Umumnya, setelah 3-4 hari rambut yang direbonding baru boleh keramas agar obat pelurus yang digunakan meresap lebih dalam. Teknik merubah rambut dari bentuk rambut keriting menjadi lurus, merupak…

Cara Menumbuhkan Rambut Dengan Cepat

cara memanjangkan rambut lelaki dengan cepat

cara memanjangkan rambut lelaki dengan cepat Cara Menumbukan rambut dengan cepat secara alami – Pada dasarnya rambut di kepala tumbuh sekitar 1-3 sentimeter setiap bulan. Untuk memaksimalkan pertumbuhannya, konsumsi secara teratur makanan yang mengandung vitamin A, vitamin B serta biotin yang terdapat pada pisang, kacang-kacangan, telur dan biji-bijian. di samping perawatan dari dalam dengan mengkonsumsi makanan kaya nutrisi, lakukan juga …

Gaya Rambut Emo

model rambut emo lelaki

Gaya Rambut Emo – Dandanan baru dengan rambut menutupi mata dan wajah atau salah satunya. Bisa dipilih danadanan model rambut pendek atau panjang gaya Emo Syle. Rambut ciri khas anak muda bisa untuk gaya rambut emo cewek maupun gaya rambut emo buat cowok. Dan Emo sendiri adalah sebuah gaya hidup budaya yang lagi trend di kalangan anak muda. Beberapa model rambut emo yang sedang trend adalah gaya rambut emo boy, model rambut emo keriting, m…

Cara Memotong Rambut

cara memotong rambut anak

cara memotong rambut anak Cara Memotong Rambut – Potongan rambut yang baik bisa membuat penampilan Anda lebih percaya diri. Tapi potongan rambut yang baik tak akan mengubah tekstur rambut atau kepribadian Anda. Perawatan rambut yang sesuai tetap diperlukan untuk menjaga kesehatan rambut. Bukan berarti ketika Anda memilih potongan rambut super pendek lalu bisa meninggalkan begitu saja perawatan rambut yang Anda lakukan selama ini. Berikut c…

Page 1 of 3512345Last »