Search results for ''tipsbaju+kurung+peplum+kain+kembang+payung''




FLORABEADZ ACADEMY: POLA KAIN KEMBANG PAYUNG @ PEPLUM

Saya ibu kepada 4 cahaya mata mempunyai kerjaya tetap tetapi sgt berminat dengan jahitan.....

JAHITAN FIZA : Tempahan Kurung Moden Peplum

Semenjak dua menjak ni, ramai benar orang sibuk cerita pasal pasal baju kurung moden pendek atau nama popularnya Baju Kurung Moden Peplum atau lebih di kenali sebagai ...

FLORABEADZ ACADEMY: pola

Macam mana nk potong pola dan kain bila dpt pola sy utk Jubah Princess Cut..... soalan yg selalu sy terima daripada pembeli pola sy. so, sy buat toturial ini utk ...

JAHITAN FIZA

Semenjak dua menjak ni, ramai benar orang sibuk cerita pasal pasal baju kurung moden pendek atau nama popularnya Baju Kurung Moden Peplum atau lebih di kenali sebagai ...

Ruang berkongsi "cerita" dan "ilmu jahitan": Pola Kain ...

Cinta Hati Kaca said... salam kak sue.. kalo kain kembang payung ni sy nk buat start pakai kat bawah dada (nk buat cm blaus).. mcm mane nk buat pola nye ...

Qaseh Muslimah Collection : JUALAN MURAH BAJU KURUNG MODEN ...

Dapatkan Baju Kurung Moden dengan harga RUNTUH sempena Hari Raya yang akan menjelang tiba!!! Hanya RM89 sepasang. Dengan pembelian 2 pasang baju dari KOD ...

Cik Puan Sha

Waktu tu la aku bru tau..Ooooo..ini kah peplum..selama ni aku panggil bju kembang2 je..hahaha.. Mesti korng bengang kan..knp la aku dok cite panjang berjele..padahal ...

Qaseh Muslimah Collection

code:hcl612 body: sienna3 + chocolate + abstract roses material:tc30 sleeve: loose rm35 size: s *****

FEYZA COLLECTION

Baju Kurung Pahang Zarra menyediakan separuh getah dan cangkuk dibahagian sisi kain dan kain selisih depan tidak putus.

Ruang berkongsi "cerita" dan "ilmu jahitan": KEDAI JAHIT

saiz xs (dalam inci): bahu 14 dada 36 pinggang 24 pinggul 34 labuh tangan 21 labuh baju 38 labuh kain 39 saiz s (dalam inci): bahu 15 dada 39 pinggang 26

Fashion Peplum Terbaru

fesyen peplum untuk badan besar

an pesona peplum. Sederet nama perancang lokal juga terinspirasi untuk meramu peplum dalam koleksi terbarunya. Salah satu desainer muda berbakat Indonesia, Priyo Oktaviano, mengemas peplum dalam berbagai bahan. Priyo menyulap kain tenun asal Bali menjadi busana ready to wear masa kini yang juga memiliki sentuhan peplum. Lewat pergelaran busana Club Dahlia, Sebastian Gunawan pun menampilkan kreasi peplum-nya dengan sentuhan yang lebih glamor. Sede…

Kebaya Anne Avantie Terbaru Dan Modern

koleksi kebaya anne avantie kebaya collection picture

… Anne Avantie Terbaru Dan Modern 2013 Anna Maria tampak cantik mengenakan kebaya berwarna merah yang disesuaikan dengan selendang, sepatu serta riasan wajahnya. Sedangkan sang suami terlihat mengenakan jas model beskap dipadu kain batik. Anne juga menawarkan rangkaian kebaya model klasik dengan teknik modern, colorblock. Korset berwarna hijau metalik, dipadu bersama kebaya hitam dan selendang pink fuschia serta kain bermotif bunga-bunga. Tak hany…

Kebaya Untuk Orang Gemuk

Tips Memilih Model baju Kebaya Untuk Wanita Tubuh Gemuk dan Contoh

…san yang tipis tapi tidak kelihatan menerawang. Hindarilah pemakaian baju kebaya yang bahannya bertekstur tebal atau kasar, karena Anda akan kelihatan bertambah gemuk Anda bisa padukan kebaya yang Anda pakai dengan jarik atau kain bawahan yang bermotif dan yang berwarna lembut Sebaiknya Anda menghindari kebaya dengan motif yang kontras ataupun kebaya dengan motif besar-besar Hindarilah pemakaian padding, lingkar leher yang tampak mencekik atau ke…

Tips Merawat Rambut

tips merawat rambut rebonding

…ngan sampo yang bisa membuat rambut menjadi berwarna agar warna yang kusam kembali bersinar dan menambah pigmen rambut baru. Tapi hanya lakukan di salon, jangan di rumah. Cat kembali rambut setidaknya setiap 10 hari. Gunakan payung Lindungi rambut Anda dari kerusakan sinar matahari dengan menggunakan payung. Gunakan krim rambut secara teratur, jaga kesehatan rambut, dan gunakan sampo setiap dua atau tiga hari sekali. …

Cara Memakai Jilbab Pashmina – Hijab

Cara Menggunakan Jilbab Pashmina terbaru dan cara berhijab pashmina

…an yang satunya Pakai kembali pashmina warna lain di atasnya, ikat di bagian belakang hingga kencang. Beri panjang yang sama dengan pashmina sebelumnya Pada bagian yang lebih pendek, buat efek spiral hingga menyisakan sedikit kain Bawa spiral tersebut di samping kepala lalu buat bulatan mirip bunga. Rapikan dan sematkan dengan jarum pentul di beberapa bagian agar tidak lepas Ambil sisa pashmina yang lebih panjang ke sisi bunga spiral. Rapikan, se…

Warna Rambut

warna rambut loreal

…terbaik tentunya menghindari proses oksidasi tersebut. Sinar matahari memicu pecahnya molekul warna rambut. Untuk mencegahnya Anda bisa menggunakan krim atau vitamin pelindung rambut sebelum ke luar rumah. Jangan lupa gunakan payung atau topi, saat cuaca terik, demi perlindungan maksimal. …