Search results for ''tipsmodel+potong+rambut+rebonding+yg+bagus''

Home Tips



Tips Model Rambut

Rambut Bergelombang Enaknya di Buat Model Apa ya ? Mungkin bagi anda yang mempunyai rambut bergelombang hal ini bisa jadi menjadi masalah jika tidak mengetahui cara ...

Lubuk Petua Warisan » Luruskan Rambut Kerinting | Petua ...

Rambut kerinting mudah kusut dan kurang menarik. Untuk cuba meluruskan rambut cubalah petua ini. Parut sebiji kelapa tua, ambil santan perahan pertama menggunakan ...

Rambut gugur dan cerita tentang rambut

Soalan yang sering di tanya. Anak2 rambut akan tumbuh bergantung pada masalah seseorang tu juga.....ada yg cepat ada yang lambat.....bagi yg serasi memang cepatlah ...

I'M YOURSS...: First Time Gunting Rambut Di Salon Muslimah!

Awal bulan hari tu aku pegi gunting rambut! rambut aku dah panjang tahapp melampaui punggung dah... udah lah teball ya rabbi... lepas tu original hair plak ...

INI BLOG MIMIZIOUSLICIOUS: Kini Berambut Rebonding Guna ...

p/s : Selepas hampir sebulan berebonbon di salon ni... (saja published lambat sebab nak tgk dulu hasil nya..hihihi) so far rambut aku okey..tak de masalah ...

the hair. | + road to bliss +

Last month aku buat digital perm. Sebelum Hubby balik dari offshore tu la. Sebab rambut adalah sangat menggerbang. Maklum la ai kan omak beranak satu.

Chentahomosapiens: Potongan Rambut Terbaik untuk Wajah ...

Apa salahnya kalau kita yang bertudung ni ambil insiatif untuk potong rambut yang sesuai dengan bentuk wajah kita? Kan ke rambut tu mahkota untuk semua wanita?

what u give, u get back!!: 1/1/11 - 2/1/11

Semua jenis open air.Bilik air pon xde pintu. Ko tgk bilik tido tu. Tu kalo tgh sesedap tido, terjaga nampak pompuan rambut panjang lepak kt beranda tu kan ...

Siti Salon Al-Zahrah; Hanya untuk Wanita | |.s.e.L.f.L.e.n.s.|

Alhamdulillah. TQ pihak Siti Salon yg sudi berkongsi memberi penerangan ats isu yg dibangkitkan. Kita sedia maklum selain drp perkhidmatan yg baik, produk ...

[ Training / Kursus BelajarSalon Vstalin Githa ]

Daftarkan diri Anda SEGERA.... Jadikan keahlian ini sumber penghasilan Anda dan membuat kehidupan anda lebih berarti, baik dalam keluarga dan komunitas sosial.

Rebonding Rambut

rebonding rambut pendek

rebonding rambut pendek Rebonding RambutRebonding merupakan sebuah proses pelurusan rambut yang dilakukan secara profesional dengan menggunakan bantuan bahan kimia dan diaplikasikan dalam jangka waktu tertentu sehingga hasilnya dapat memuaskan. Umumnya, setelah 3-4 hari rambut yang direbonding baru boleh keramas agar obat pelurus yang digunakan meresap lebih dalam. Teknik merubah rambut dari bentuk rambut keriting menjadi lurus, merupak…

Model Potong Rambut

model potong rambut untuk muka bulat

model potong rambut untuk muka bulat Model Potong Rambut 2013 – Seiring berkembangnya jaman , model potong rambut masa kini mempunyai banyak ragamnya. Baik itu model potong rambut laki-laki maupun wanita. Model Potong Rambut Wanita Model Potong Rambut pixie, Model Potong Rambut pendek dan Model Potong Rambut bob akan disempurnakan dengan warna ombre atau gradasi warna terang ke gelap akan memberikan kesan yang tegas, bebas, dan wanita yang…

Potong Rambut

potong rambut di johnny andrean

potong rambut di johnny andrean Potong Rambut 2013 – Potong rambut merupakan salah satu cara paling efektif untuk menyegarkan penampilan. Tapi belum tentu hasil akhirnya selalu menyenangkan, tak sedikit yang malah bersedih usai pulang dari salon. Tak sedikit yang menggunakan potong rambut sebagai sarana untuk melampiaskan emosi. Ada yang niat buang sial, memulai hidup baru, dan berbagai macam alasan emosional lainnya. Potongan rambut yang …

Game Potong Rambut

game potong rambut barbie

Game Potong Rambut Hannah Montana - Game potong rambut perempuan dengan update terbaru yang dibuat dengan fitur baru yang ditambahkan. Sekarang Anda bisa menata rambut Hannah Montana, Anda dapat menambahkan glitter untuk menyelesaikan gaya rambut dan, tentu saja, Anda dapat membuat setiap model rambut yang Anda inginkan menggunakan gunting, pemangkas, lukisan rambut dan sisir untuk mengatur helai rambut tepat. Bersenang-senang dan membuat potong

Cara Merawat Rambut Rusak

cara merawat rambut rusak

. Cara merawat rambut rusak dengan vitamin rambut Vitamin ini memiliki bahan yang lebih baik dari pelembab biasa. Fungsi vitamin rambut hampir sama dengan pelembab rambut, hanya saja lebih intensif. Jenis perawatan ini sangat bagus untuk melindungi rambut dari kerusakan dan membuat rambut lebih lembut serta berkilau. Namun sifatnya hanyalah melindungi dan bukan untuk mengembalikan rambut rusak ataupun memperbaiki struktur rambut. Cara merawat ram…

Model Rambut Wanita

model rambut wanita jepang 2013

model rambut wanita jepang 2013 Model Rambut Wanita 2013 – Sejak dulu kala kecantikan rambut adalah modal utama kaum hawa, tak heran jika para wanita berupaya dengan berbagai cara untuk menjaga keindahan rambut mereka. Berikut ini adalah nama model rambut wanita dan penataannya Model rambut pendek wanita Rambut dengan potongan pendek sangat cocok untuk semua bentuk wajah kecuali yang berbentuk kotak. Secara umum potongan ini akan bagus bil…

Page 1 of 3512345Last »