Search results for ''tipstutorial+jahit+manik+baju+terkini+2013''

Home Style



Ena's Stories: Tutorial: Jahit Manik Bracelet

start dengan jahit camni...keluarkan jarum kiri dan jarum kanan pada kain

Mira Manik

Baju Kurung Pahang | Busana Raya 2014 - Lama rasanya tidak upload hasil jahitan manik yang terkini diblog, di sebabkan sibuk dengan tempahan jahitan ...

Nash Fesyen

Tempahan menjahit pakaian wanita, tudung, langsir, kelas menjahit. Tempahan baju kurung, baju kurung pahang, kebaya, jubah, telekung, peplum, blouse, shawl ...

SweetBajuKurung: Kurung Moden Dato' Siti Nurhaliza

Larry Fox said... July 8, 2013 at 1:11 AM Hari yang baik untuk Anda. Adakah anda mencari pinjaman yang tulen? Pada kadar yang berpatutan? Dalam tempoh 2 hingga 3 hari ...

Happy Irfa: Fesyen Baju Raya 2013 ( Renda Tampal)

saya baru beli renda kekonon nak tampal sendiri kat baju kosong nanti. Pastu kelilingnya nak letak manik. hehe, tapi buat baju mini kurung je.

KEDAI NOTA JAHITAN PAKAIAN WANITA, LELAKI, KANAK2 DAN MANIK

azima said... Anonymous said... Salam...saya tinggal di IL, USA. Kalau nak order nota2 baju dan tudung berapa kos penghantaran ke USA. waalaikum salam...

durra's doodle: The Tools of The Trade - Alat alat Jahitan

Saya ada menerima beberapa email yang bertanyakan mengenai alat-alat jahitan yang perlu ada untuk menjahit. Oleh itu, saya terpanggil (cewahh..) untuk buat ...

.:: Wawa Syaida ::.: Baju Kurung Moden & Veil Majlis ...

Inspirasi untuk baju bertunang ni dari rekaan Kurung Moden designer 'Arma Couture'...Saya memang suka giler dengan baju yang simple tapi elegan...Tak sarat ...

IMPIANALAMANIMAN: Baju kurung pesak gantung.

Ukuran-ukuran Paras pinggang belakang Paras Punggung Labuh baju Lebar bahu Labuh tangan dari tengkuk Keliling pangkal lengan Keliling leher Keliling dada

BAJU KURUNG, BAJU KURUNG PIPING, BAJU KURUNG RIAU, BAJU ...

baju kurung, baju kurung piping, baju kurung riau, baju kurung pahang, baju kurung pesak gantung, baju kebaya, blaus biasa, tulang belut…

Model Baju Pesta Untuk Orang Gemuk

Kebaya untuk orang gemuk

Kebaya untuk orang gemuk Model Baju Pesta Untuk Orang Gemuk – Setiap orang berhak untuk bisa tampil menarik, tidak terkecuali untuk orang gemuk dengan Model Baju Pesta Untuk Orang Gemuk. Hal ini tidak berarti harus berpenampilan asal karena tidak mempunyai banyak pilihan. Saat ini sudah banyak pilihan model baju yang trendy untuk orang gemuk. mulai dari baju untuk rumahan, baju kerja, bahkan baju pesta untuk orang gemuk juga ada. Beberapa …

Artis Baju Ketat Tren Terbaru

Artis Baju Ketat Megan Fox

Foto foto Artis Baju Ketat Megan Fox Artis Baju Ketat Tren Terbaru – Selain Rambutnya yang bergerai Artis Baju Ketat Megan Fox ini juga tampak feminim dengan gaun cantik tersebut, penampilan wanita 26 tahun ini juga dipermanis oleh high heels warna krem. Biasanya perempuan hamil merasa tidak percaya diri mengenakan gaun ketat, tapi kali ini beda dengan Artis Megan Fox ini. Pasca melahirkan, perubahan yang ditunjukkan Megan Fox memang luar …

Kebaya Untuk Orang Gemuk

Tips Memilih Model baju Kebaya Untuk Wanita Tubuh Gemuk dan Contoh

Tips Memilih Model baju Kebaya Untuk Wanita Tubuh Gemuk dan Contoh Kebaya Untuk Orang Gemuk – Berikut ini beberapa Tips Memilih Model baju Kebaya Untuk Orang Gemuk. Untuk wanita yang memiliki badan gemuk juga bisa tampil menarik dengan memakai kebaya, yaitu dengan memilih model kebaya khusus untuk wanita gemuk. Buat Anda kaum wanita yang memiliki prostur tubuh gemuk dan ingin cari informasi model kebaya untuk wanita gemuk, berikut ini info…

Model Rambut Terbaru 2013

model rambut wanita korea 2013

Model Rambut Terbaru 2013 – Trend dunia fashion 2013 semakin lama semakin berkembang. Model baju terbaru 2013 juga menyita banyak perhatian bagi kaum wanita. Begitu juga dengan model rambut terbaru 2013. Hal ini bisa terlihat dari model atau gaya rambut sekarang yang beraneka ragam modelnya.  Gaya rambut yang khas dapat  mencerminkan karakter orang tersebut. Beberapa hari yang lalu, pakar kecantikan mengungkapkan bahwa model rambut terbaru…

Model Gamis Pelangi Terbaru

contoh gambar baju model mamis pelangi terbaru

contoh gambar baju model mamis pelangi terbaru Model gamis pesta terbaru – Baju Gamis adalah nama lain dari busana muslim untuk wanita yang di desain dengan menawan dan elegan dengan corak warna dan model yang sangat menarik. Dengan model gamis sederhana biasanya pakaian yang satu ini banyak digunakan untuk menghadiri acara-acara semi formal. Baju gamis yang trendy dan juga modern menjadi sebuah kebutuhan apalagi dengan berbagai macam mode…

Gambar Model Rambut 2013

model rambut untuk pesta

Gambar Model Rambut Wanita Terbaru 2013 – Rambut adalah mahkota seseorang. Setiap orang tentu saja mendambakan rambut yang indah serta sehat. Mereka akan berusaha dengan baik untuk mewujudkan mereka memiliki rambut yang indah dan juga sehat. Di tahun 2013 ini banyak sekali ragam model rambut yang sedang trend . Diantaranya adalah model rambut bob,model rambut segi panjang, model rambut segi pendek, model rambut ikal, model rambut layer, mo…

Page 1 of 2012345Last »