Search results for ''ubat rebonding rambut yang terbaik''

Home Tips



Rambut gugur dan cerita tentang rambut

Soalan yang sering di tanya. Anak2 rambut akan tumbuh bergantung pada masalah seseorang tu juga.....ada yg cepat ada yang lambat.....bagi yg serasi memang cepatlah ...

Mewarna Rambut- Bolehkah?? - UmmuSaif.Com | You Complete Me

Terlalu ramai muslimat yang bertanyakan kepada saya tentang hukum mewarna rambut. Yang bertanya, kebanyakannya kerana mereka ingin bercantik-cantik di ...

♥ Farzana Farzanto ♥: Tips nak rambut cepat panjang!!

sape nak rambut cepat panjang? rambut aku dua bulan jea dah lebih 1inch panjang. haih. potong jea, panjang balik. potong lagi, panjang balik lagi. penat ...

Kedai Online Zuzila

R7 Dr.Reckeweg adalah formula bagi melegakan simptom : Sembelit; Rasa kembung perut dan yang bergas (angin) Jerawat akibat sembelit; R7 juga amat membantu ...

Infusion Clinics Canada - AIM Health Group Infusion Division

Chronic disease can be helped by lifestyle changes. You can change your health by making choices every day that will enhance health and prevent disease.

Blog Pakar Jerawat Dan Jeragat | jerawat,jeragat ...

Jeragat atau nama medikalnya Melasma adalah salah satu dari masalah kulit yang sangat biasa di kalangan penduduk Asia umumnya dan Malaysia , khasnya.

Clomid: Bukan Ubat Ajaib untuk Kesuburan | Dr Zubaidi Hj ...

Salam, baru-baru ni saya ada terbaca dlm suratkhabar ttng kesan pengambilan ubat Clomid belah menyebabkan penyakit yang boleh membawa maut,dan org yg paling berisiko ...

Kebaikan Vitamin C Selain Daripada Untuk Kulit Yang Cantik

Ramai yang tahu vitamin C memainkan peranan yang penting dalam sistem badan kita, bukan sekadar untuk kulit yang cantik, malah macam-macam lagi!

Tips: Elak Rambut Gugur | Namee Roslan

Saya mula perasan yang rambut saya makin sikit bila saya ikat rambut…saya nampak kawasan lapang kat kepala macam ni. Macam kawasan kurang baja…tetiba ...

Sakit Kepala Berterusan: Adakah Tumor Otak? | Dr Zubaidi ...

Salam, pengalaman yang sama ketika saya belajar di matrikulasi UKM di Cheras. Sakit kepala sangat merisaukan saya sehingga saya tidak mampu menghafal nota.

Rebonding Rambut

rebonding rambut pendek

rebonding rambut pendek Rebonding RambutRebonding merupakan sebuah proses pelurusan rambut yang dilakukan secara profesional dengan menggunakan bantuan bahan kimia dan diaplikasikan dalam jangka waktu tertentu sehingga hasilnya dapat memuaskan. Umumnya, setelah 3-4 hari rambut yang direbonding baru boleh keramas agar obat pelurus yang digunakan meresap lebih dalam. Teknik merubah rambut dari bentuk rambut keriting menjadi lurus, merupak…

Cara Merawat Rambut Rusak

cara merawat rambut rusak

dinya kerusakan pada rambut , simak tips berikut mengenai cara merawat rambut rusak Cara merawat rambut rusak dengan kondisioner Kondisioner mempunyai fungsi untuk melembabkan dan melembutkan kutikula atau lapisan luar rambut yang tampak kasar. Kondisioner dapat menggantikan kelembaban yang berkurang setiap kali rambut dicuci dengan shampo. Namun karena cara kerja pelembab ini hanya di permukaan rambut dan tidak masuk ke dalam tekstur rambut, mak…

Tips Merawat Rambut

tips merawat rambut rebonding

tips merawat rambut rebonding Tips Merawat Rambut Berwarna – Anda mewarnai rambut, tentu Anda menginginkan warna yang indah, berkilau, dan tahan lama. Ikuti tip ini agar keindahan tersebut tetap terjaga. Merawat rambut rontok, merawat rambut kering, merawat rambut rusak dan merawat rambut yang diwarnai tentu memiliki perbedaan. Khusus untuk rambut diwarnai, serangkaian perawatan intens perlu dilakukan. Hal ini guna menjaga keindahan warna dan ke…

Cara Meluruskan Rambut

meluruskan rambut tanpa rebonding

meluruskan rambut tanpa rebonding Meluruskan Rambut – Bila dengan rambut lurus bisa menambah rasa percaya diri, tentunya bentuk rambut yang lurus dan indah ingin dipertahankan terus. Tetapi secara alami rambut selalu mengalami pertumbuhan setiap 30 hari. Rambut yang baru tumbuh tentunya akan sesuai dengan bentuk aslinya yaitu keriting. Dan untuk mempertahankan bentuk rambut yang lurus tersebut, membutuhkan teknik khusus yaitu dengan teknik…

Catok Rambut

catok rambut babyliss

catok rambut babyliss Catok Rambut Keriting Terbaik – Trend rambut di tahun 2013 ini memang tak lepas dari model rambut lurus dan halus. Untuk wanita yang memiliki rambut ikal atau keriting, maka solusi yang biasanya digunakan adalah dengan alat catok rambut agar rambut mereka menjadi lebih lurus. Namun, efek negatifnya jika dilakukan terus menerus, dapat menyebabkan kerusakan pada rambut, yaitu rambut menjadi kering, rontok, rapuh, bercab…

Model Rambut Pria Sesuai Bentuk Wajah

model rambut pria sesuai bentuk wajah

atian pada rahang Model rambut dengan bentuk wajah pear Rambut di bagian atas kepala dan pelipis dibuat penuh agar bentuk wajah menjadi seimbang. Potongan rambut pendek, penuh dan panjangnya tidak melebihi rahang adalah model terbaik untuk wajah seperti ini. Model rambut Bentuk wajah persegi panjang Layered cut adalah pilihan terbaik. Kumis dapat membantu memperpendek bentuk wajah yang panjang …

Page 1 of 3812345Last »